avatar Blog gryzmoli RamzyY z metropolii Łapy. Przejechałem z BS 82898.00 km z czego 9227.83 off-road.
Zazwyczaj jeżdżę Vśr 1km/2'

-->ŻYCIE BEZ ROWERU POWODUJE RAKA I CHOROBY SERCA<--
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
w 2010r licznikowo wyszło 2018km LEVELem A2

<<- RowerowI ->>


Odwiedzone gminy

free counters



ArchiwuM X

suche dane:
30.30 km 0.00 off-road
00:58 h 31.34 AVG:
V-max:51.90 km/h
temp:18.0
przewyższenia: 94 m
HR max: (%)
HR avg: (%)
tłuszczyk: 354 kcal
dosiadałem: el compañero

mały test nowych CONTI RACE KING 2.0

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 2

Cięcia dopadły także kuriera Siódemkę - gość przyjechał osobówką, ale ważne że z oponami. Dokończyłem koszenie trawnika i zabieram się za montaż nowych gum.
Dobiłem 3atm i ok 18 wyruszyłem na test drive'a.
Oponkom w porównaniu do NN brakuje wysuniętych bocznych , bo kiedy łapnąłem pobocze miałem probiemik z ponownym łapnięciem asfaltu. Kolejna -już kontrolowana- próba była powiedzmy zadowalająca, ale w końcu to SPEED KING a nie MOUTAIN czy EXPLORER.
Nazwa SPEED jest odczuwalna na asfalcie -porównanie z NN- w przyspieszaniu i toczeniu się. Co do hamowania na pierwszy rzut oka wyrabia, ale szkoda katować nowe gumy. Będą miały okazję wykazać się w sobotę w Kazimierzu(jeśli tylko pogoda mi nie przeszkodzi).
Podczas drogi w większości trasy towarzyszył mi niesprzyjający wiatr, który pomógł dopiero pod koniec trasy podnieść AVG z 29,8 na 31,1 co nie obyło się bez mojego wkładu sił.
Po zajechaniu na podwórko rzut okiem na opony i przerażenie - drugi od zewnątrz rząd klocków jest jakby popękany od nadmiernego ciśnienia. Rower poniosłem do pokoju, gdzie na wieszaku przyjrzałem się oponom z latarką - na szczęście tylko mi się wydawało -wyglądało to tak, jakby klocki wyszły jeszcze z 0.5mm z wnętrza oponki, bo guma w promieniu powiedzmy 0.3mm klocka była czysta jak nowa.

Unoszący się w pokoju zapach nowych gum i szelest sutków opon po asfalcie-bezcenne ;D

<iframe src="" width="600" height="400" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe>
Kategoria szosa, <50km



Komentarze
RamzyY
| 21:41 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj wyjadacza? -why?
Jeżdżę już +9kkm na nich przy czym z XC wyszły po +8kkm i nie wykluczone, że awaryjnie wrócą bo nie mam pomysłu na nowe gumy. Opony przeżyły zdobycie Lubania i Wysokiej (http://ramzyy.bikestats.pl/c,25240,Pieninski-PN.html) choć tu może bardziej liczyła się technika, której się uczyłem -pierwszy raz poza asfaltem w górach ;) Opon -jak większość- nie polecam na deszcz. W sypkim piachu też słabo sobie radzą ale w końcu to wina bieżnika -nie samej opony -nie do tego została stworzona. Na asfalcie jest szybka(jeżdżę na 3 -3,2atm) i nie mogę na nią narzekać. Od listopada jeżdżą w zimówce po deszczu /śniegu /lodzie /błocie pośniegowym czasem do przodu, czasem bokiem i specjalnie się nie ''psują'' (min 200km/mies w zimówce)
Przez te 9kkm przód złapał -1, tył -3 kapcie -nic większego typu szkło(raz dobiłem wskakując przy 30km/h z asfaltu na krawężnik) tylko szpilki czy gwoździe. Po szkle przejechałem kilka X z wstrzymaniem oddechu i cisza i spokój.
Opony mają delikatne ścianki na których relatywnie szybko pokazuje się oplot. .Dorobiłem się także jednego przetarcia(jakoś w domu) ale po podklejeniu łatką (na zimno) od środka jeżdżę >5kkm na w/w ciśnieniu i nic się nie dzieje.
Nie wykluczone, że kupię te gumy jeszcze raz -tylko w wersji zwijanej. Mam nadzieję, że pomogłem ;)
Dynio
| 08:12 sobota, 2 lutego 2013 | linkuj Możesz napisać na przestrzeni czasu jak oceniasz RK 2.0 ? Kupiłem komplet sugerując się opiniami innych, chciałbym znać jeszcze jakąś konkretną opinię "wyjadacza" dzięki i pozdRoweRek :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!